Ponuka po prihlásení do eZberu
- Domov
- Zber údajov
- Ponuka po prihlásení do eZberu
Ponuka po prihlásení do eZberu
Úvod
Po úspešnom prihlásení a vstupe do aplikácie Elektronického zberu údajov (eZber) sa Vám zobrazí obrazovka so záložkami:
- Štatistické formuláre.
- Úlohy.
- Úprava profilu používateľa.
- Správa používateľov.
Úprava profilu používateľa
Kliknutím na Úprava profilu používateľa sa zobrazí okno Registračné údaje a Informácie o používateľovi.
V časti Úprava profilu si môžete zmeniť Vaše aktuálne platné heslo. Heslo musí spĺňať zadefinované kritériá. Pod informáciami s kritériami je aj možnosť Navrhni heslo s ponukou pre navrhnutie hesla systémom. Kliknutím na tlačidlo Uložiť zmeny sa heslo uloží do systému.
V časti Informácie o používateľovi uveďte svoje aktuálne údaje. Pre úspešnú vzájomnú komunikáciu je dôležité, aby Vaše kontaktné údaje evidované v našom systéme, najmä povinné údaje ako e-mail a telefón boli aktuálne.
Na zadanú e-mailovú adresu Vám budú posielané notifikačné správy: Výzva na plnenie spravodajskej povinnosti, Upozornenie na blížiaci sa termín, Komentár a Potvrdenie o doručení výkazu.
V tejto časti si môže prihlásený používateľ označiť možnosť Nenotifikovať. Po označení tejto možnosti nebudú používateľovi prichádzať vyššie uvedené notifikácie a nebudete ani informovaný o požadovaných opravách po odoslaní údajov notifikáciou.
Správa používateľov
V záložke Správa používateľov máte právo ako administrátor (štatutár), po prihlásení sa svojimi prihlasovacími údajmi: Identifikátor používateľa (IČO) a Heslo, vytvoriť kontá ďalším osobám oprávneným pracovať v Elektronickom zbere údajov. Môžete si pridať aj používateľa z externej organizácie alebo stiahnuť zoznam už vytvorených používateľov.
Nového používateľa si vytvoríte:
- Kliknutím na tlačidlo Vytvoriť nového používateľa sa zobrazí okno Vytvoriť nového používateľa. Vyplníte povinné prihlasovacie, identifikačné a kontaktné údaje používateľa označene červenou hviezdičkou. Ako identifikátor používateľa môžete použiť ľubovoľný reťazec znakov, ktorý sa v našom systéme doposiaľ nenachádza. Údaje o organizácii vyplňte iba v prípade, že vytvárate účet pre osobu, ktorá nie je Vašim interným zamestnancom. Následne kliknite na tlačidlo Vytvoriť používateľa a pokračovať.
- Systém vygeneruje okno Prideliť štatistické jednotky so zoznamom štatistických jednotiek. Z nich označíte tie, ku ktorým bude mať používateľ právo pristupovať.
- Ak chcete obmedziť prístup používateľa k jednotlivým častiam formulára, upravte pridelenú agendu pre štatistickú jednotku kliknutím na Upraviť agenda. Zoznam agend pre Váš štatistický formulár nájdete v notifikácii Oznámenie o zaradení do štatistického zisťovania. V prípade, že formulár nemá definovanú agendu, ponechajte začiarknuté všetky položky. Ak používateľovi odznačíte všetky agendy, nebude mať prístup k štatistickým formulárom. Systém umožňuje aj hromadnú úpravu pre viacerých už vytvorených používateľov.
- Používateľovi máte možnosť prideliť právo na správu používateľov. Bude môcť pridávať a odstraňovať používateľov spravodajskej jednotky vrátane možnosti úpravy prístupu k podriadeným štatistickým jednotkám a agende.
- V ďalšom kroku sa Vám zobrazí zhrnutie. Po Vašom potvrdení systém vytvorí nového používateľa.
Technickú podporu nájdete na stránke Kontakty.